Wij vinden de klanten die u zoekt7 basisprincipes

Succes is maakbaar, want het is in de regel te danken aan de juiste keuzes en hard en doelgericht werken.
Groei is daarbij een voorwaarde. Search & Results ondersteunt al 20 jaar bedrijven bij het werven van nieuwe klanten en het uitbouwen van bestaande klanten. We ontdekten dat succesvolle ondernemingen een aantal disciplines structureel doorvoeren. Hieruit ontwikkelden wij een methodiek. Ontdek ‘De 7 basisprincipes voor omzetgroei’:

  1. Goed is de grootste vijand van beter

    Waarom doet het ene bedrijf het beter dan het andere? Dat is geen toeval. Een succesvol bedrijf kijkt voortdurend hoe het beter kan. Goed is niet goed genoeg. Sterker nog: goed is de grootste vijand van beter. Durf te veranderen en realiseer een verbetercultuur: dat opent de deur naar succes.

  2. Bepaal uw Top 20%-doelgroep

    Uit onderzoek blijkt dat 30% van de klanten structureel verliesgevend is. Het is daarom lonend om te focussen op prospects die wel kunnen bijdragen aan uw succes: uw Top 20%-doelgroep. Wij hebben daarvoor een doelgroepanalyse ontwikkeld. Het resultaat: een praktische lijst met ideale prospects.

  3. Word wereldberoemd bij uw Top 20%-doelgroep

    Als u succesvol wilt zijn, moet u in elk geval de juiste potentiële klanten selecteren. Maar hoe zorgt u ervoor dat zij ook voor u kiezen? Simpel: zorg dat u ‘wereldberoemd’ wordt bij die bedrijven die echt belangrijk voor u zijn. Dat kan ook zonder omvangrijk budget.

  4. Benut het omzetpotentieel van uw klanten

    Wetenschappelijk onderzoek onder auspiciën van de EU stelde vast: bestaande klanten kunnen sterk in omzet groeien, sommige zelfs met 50 tot 200%. Zonde om dit potentieel onbenut te laten. Search & Results heeft hier veel ervaring mee.

  5. Splits acquisitie en accountmanagement

    Snel groeien is één, maar die groei vasthouden is een ander verhaal. Dat kan het best als iedereen in het bedrijf zich op zijn kernactiviteiten blijft richten. Laat accountmanagers dus geen acquisitie doen, maar splits deze taken op. Of besteed een deel van uw acquisitie uit.

  6. Creëer verkoopritme

    Zonder ritme geen groei. Succesvolle organisaties zorgen voor ritme in processen, cijferrapportages en werkzaamheden en meten de resultaten. Dan zit er muziek in uw organisatie.

  7. Zorg voor een ijzersterke propositie

    Doordring uw doelgroep geleidelijk en consistent van uw belofte. Anders gezegd: geef uw klanten de ultieme reden om uw product of dienst te gebruiken. Wij denken graag met u mee.  grote en middelgrote bedrijven in het werven van nieuwe klanten. Vanuit onze professie werken wij regelmatig samen met bedrijven die grote successen boeken, hieruit zijn de 7 basisprincipes voor forse omzetgroei ontstaan.

‘De 7 basisprincipes voor forse omzetgroei’ zijn ontwikkeld door Search & Results. Ze zijn uitgebreid beschreven en wij hanteren ze altijd.

meer-informatie-wordt-u-liever-gebeld-door-ons