Vergroot je omzet, stuur een klant weg

Vergroot je omzet, stuur een klant weg

(Interview met Andre A. Hagelen, directeur van Search & Results in Salesexpert)

Ieder bedrijf heeft ze: klanten die veel aandacht opeisen, maar per saldo weinig opleveren. SalesExp

Bekijk Resultaat

Waarom accountmanagers niet willen acquireren

Laat de jagers jagen en de boeren boeren

Van veel accountmanagers wordt verwacht dat ze regelmatig zelf de telefoon pakken en nieuwe klanten

Bekijk Resultaat

Een geheel nieuwe propositie

Hoe val je op?

We staan bloot aan ongeveer 2500 reclame-impulsen per dag. Aan jou de taak om daartussen op te valle

Bekijk Resultaat

Ritme in Acquisitie

Zorg voor ritme (  persoonlijke groei) Basisprincipe 6 voor forse omzetgroei

‘Rhythm sets you free’ zegt Verne Harnish, de Amerikaanse groeigoeroe die bedrijven adviseert in het

Bekijk Resultaat

Booming blijven? Doe acquisitie de deur uit!

Splits acquisitie van accountmanagement

Stel, je mag je een van de snelst groeiende bedrijven in Nederland noemen. Die positie bereiken is d

Bekijk Resultaat

Maak van je klant een HOT PROSPECT

Sterke groei uit klanten

Geloof het of niet, maar de meest eenvoudige manier om je omzet te vergroten, is door acquisitie te

Bekijk Resultaat

Wat is het profiel van uw GIK?

Stresstest voor verkoopleiders

Banken hebben een stresstest. Daarbij wordt gekeken in hoeverre zij in staat zijn om de crisis te do

Bekijk Resultaat

Zorg dat je wereldberoemd wordt

 Hoe kiest je ideale klant ook voor jou?

Succes is maakbaar, want in de regel te danken aan de juiste keuzes en hard en doelgericht werken. G

Bekijk Resultaat

Kies je klant

“Je winst wordt bepaald door de samenstelling van je klantenbestand.”

Succes is maakbaar, want in de regel te danken aan de juiste keuzes en hard en doelgericht werken. G

Bekijk Resultaat

Wijze lessen uit de jungle

Waarom zijn sommige bedrijven succesvoller dan anderen?

Waarom weet de één steeds te groeien en te vernieuwen, terwijl de ander ver achterblijft? Een van de

Bekijk Resultaat