Inside Sales: 7 criteria voor succes

Succesvol campagne voeren en uw doelstellingen optimaal realiseren? Wij gaan veel verder dan bellen alleen. We garanderen 7 criteria voor succes.

Hoeveel kunt u er afvinken?

  1. KWALITEITSGARANTIE

    Onze Inside Sales geeft uw afspraken een kwaliteitsgarantie. Ze voldoen aan specifieke criteria. Het bedrijf heeft bijvoorbeeld op korte termijn investeringsplannen of een omzetpotentieel van € x,- per jaar en de afspraak is met een beslisser of beïnvloeder. Voldoet een afspraak niet aan de criteria? Dan betaalt u niet.
    Voldoen uw afspraken op dit moment aan een kwaliteitsgarantie?

  2. DATABASEOPBOUW

    Inside Sales levert ook veel leads op. Dit zijn bedrijven die interessant voor u zijn, maar pas later investeringsplannen hebben. Wij achterhalen bij deze bedrijven waardevolle informatie: de juiste contactpersoon, de huidige leverancier, de afname per jaar, de contractvervaldatum etc. Bij Inside Sales krijgt u deze database periodiek uitgeleverd. U ontvangt zo een schat aan marketinginformatie!
    Bouwt u nu aan zo’n slimme database?

  3. TERUGKOPPELING VERKOOPSIGNALEN UIT UW DOELGROEP

    Wij spreken zeer veel bedrijven uit uw doelgroep en leren zodoende de voordelen en de bezwaren kennen, van welke concurrenten het lastig winnen is en wat er speelt in de markt. Inside Sales legt deze informatie gestructureerd vast in een ‘verkoopbijbel’ voor uw verkoop- en marketingmedewerkers.
    Krijgt u nu ook gestructureerde feedback met verkoopsignalen uit uw doelgroep?

  4. FORECAST OP TERUGBELAFSPRAKEN

    Heeft u inzicht in het responsgedrag van de verschillende segmenten binnen uw doelgroep? Dit responsgedrag is vrijwel altijd verschillend. Inside Sales analyseert dit en zet het responsgedrag in om tot optimale scores te komen. Daardoor scoort u gemiddeld 20-40% hoger.
    Heeft u nu de mogelijkheid in te spelen op de respons van uw doelgroep?

  5. TRACK & TRACE

    In een telefonisch marktbewerkingsproces is er contact met bedrijven die interessant voor u zijn, maar pas later investeringsplannen hebben. Inside Salesmaakt maakt hier terugbelacties van met een hoge scoringskans. Deze informatie leidt tot een slimme voorspelling zodat u op het juiste moment kunt reageren. Dit geeft u inzicht in en grip op het resultaat.
    Heeft u nu inzage in terugbelacties en de forecast op terugbelafspraken?

  6. OMZETKATALYSATOR

    Hoe kunt u met gelijke inspanningen de omzet uit afspraken verhogen? Door ervoor te zorgen dat er afspraken gemaakt worden voor uw verkopers, bij bedrijven met een hogere gemiddelde orderwaarde en een betere orderkans. Is dat een reële wens? Jazeker! Door de juiste prioriteiten te stellen. Inside Sales bekijkt welke mogelijkheden de doelgroep biedt om deze omzetkatalysator optimaal in te zetten.
    Heeft u gesprekken over de omzetkatalysator?

  7. PROJECTMANAGEMENT

    Inside Sales raakt meerdere disciplines: propositie, doelgroep, databasemarketing en direct marketing. Daarom zoekt onze projectmanager continu naar verbeterpunten en voorziet hij of zij u proactief van informatie. Dit geeft u een duidelijk beeld van de kansen en bedreigingen binnen deze disciplines. Wij zijn immers een verlengstuk van uw verkooporganisatie.
    Hoe tevreden bent u op dit moment over de proactiviteit van uw projectmanager?